Bestellen & betalen 

Bestelling plaatsen

Shop op de site jouw nieuwe Fashion, Living, Sieraden. Ben je klaar met shoppen? Klik dan op het winkelmandje en controleer of de maten en aantallen kloppen. Artikelen in je winkelmandje kun je nog wijzigen, toevoegen en aanpassen. Mocht je een tegoedbon of kortingscode hebben, kun je deze ook toevoegen.

Account aanmaken

Je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken. Je gegevens blijven dan bewaard voor een eventuele volgende bestelling. Je ontvangt een bevestigingsemail voor het aanmaken van jouw account. In je account kun je een alternatief verzend- of factuuradres aangeven. Door in te loggen kun je tevens de status van je bestelling volgen. Bij het aanmaken van je account vind je een aantal verplicht in te vullen velden zoals huisnummer, emailadres en telefoonnummer. Het telefoonnummer is belangrijk zodat we je altijd kunnen bereiken mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn met je bestelling. Tevens is het telefoonnummer zeer gewenst bij zendingen naar het buitenland. Op advies van onze verzendpartner PostNL vermelden we het telefoonnummer op het pakket om een zo snel mogelijke en gegarandeerde bezorging te bewerkstelligen.

Afrekenen

Bij het afrekenen vul je je persoons- en adresgegevens in en kies je de gewenste betaalmethode. Bestellingen waarbij gekozen is voor de betaalmethode 'overschrijving' worden maximaal 3 dagen voor je gereserveerd. Is de betaling niet ontvangen, dan ontvang je van ons een herinneringsemail. Mochten we binnen 2 dagen na de herinneringsmail geen reactie of betaling hebben ontvangen, dan zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Wij stellen een reactie op een herinneringsemail zeer op prijs. Zodra jouw betaling bij ons binnen is, mailen we je na de verzending een Track & Trace om je pakketje te volgen. 

Betaal met IDEAL of maak het bedrag over onder vermelding van je ordernummer over op:
NL90RABO0121598993 t.a.v. AleXXtrading
Swift: RABONL2U

Bevestiging van je bestelling

Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per e-mail. Als we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht er een besteld artikel onverhoopt niet voorradig blijken dan nemen we direct contact met je op. 

Status bestelling

In jouw account kun je de status van je bestelling volgen en zien wanneer deze uit ons magazijn vertrekt. Zodra jouw betaling bij ons binnen is, ontvang je na verzending een e-mail met een Track & Trace code om je pakketje te volgen. Je pakket is te traceren vanaf het eerste scan moment bij onze verzendpartner PostNL. Op het moment dat je de e-mail van verzending ontvangt betekent dit dat op dat moment het pakket uit het magazijn verzonden wordt en je het pakket binnen enkele dagen tegemoet kunt zien.

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt toch van je bestelling willen afzien of iets willen wijzigen in je bestelling,  neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice (email: harlem6shop@hotmail.com) of bel +31(0) 650292746. Indien jouw bestelling nog niet verzonden is, helpen we je graag verder.